اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه

غضنفر میره سینما می بینه بالای سینما نوشته شام آخر ، میره خونه قابلامشو ور میداره میاره !
::::
::::
معلم : چرا عشایر کوچ میکنند؟
شاگرد : از بس دوره چادر میرینن !
::::
::::
به غضنفر می گن تو همیشه لپ لپ می خری. میگه آره . بهش می گم حالا جایزه هم توش داره؟میگه : فکر نمی کنم من لپ لپو واسه کیفیتش می خرم
::::
::::
یه روز خسیسه میخواست با اتوبوس بره شهرش ، میره ترمینال بپرسه بلیط اش چقدر میشه ؟؟ یارو میگه سه هزار تومن ! خسیسه میگه بابا ارزونتر ! یارو میگه دوهزار وپانصد بشین بوفه!! خسیسه میگه ارزان تر ! یارو میگه دو هزار بده بشین زمین.. خسیسه میگه ارزا نتر ؟؟ یارو میگه هزار تومن بده بدو دنبال ماشین...
::::
::::
اتوبوس میرسه به پلیس راه!! یارو میبینه حیف نون داره از دور میاد.. وقتی میرسه یارو بهش میگه از اونجا داری میدوی؟؟  حیف نون میگه آره !! میخواستم بگم من خسته شدم .. من پیاده میشم شما برید !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: